Förvaring förvaring

Jag har ofta stora problem med att förvara min grejjer, skor, klänningar som varvas med byxdressar och skjortor och accessoarer. Pust! Allt knölas in, saker ramlar ner, kommer bort, blir skrynkliga osv osv. Men jag har börjat ta tag i problemet, babysteps.

Köpte på mig i princip hela Hemnes serien på Ikea i våras. Toppenbra då den svalde en hel del - Höga byråer och djupa garderober.

Nu är de skorna som ska få sig en törn. Jag vill ju att dom ska försvinna från hallen men jag vill ändå ha koll. Det verkar bli ikea som får rädda mig även denna gång. Helg projektet följer nedan:




detta blir toppen för mig då jag har en perfekt plats för mina skor. de behöver bara organiseras en aning.
Wish me luck!

Skoställ som fästs i väggen, Ikea 49 Kr
Förvaringslådor som man ser in i, Ikea 99 kr för 4 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0