Svett!

Jag blir så trött på röda prislappar, urplockade hyllor, galna människor med massa påsar, trött, trött, trött! jag är ingen rea människa, jag är inte ens en shoppingmänniska, jag blir grinig , hungerig och får vätskebrist redan i första kurvan på ikea. tacka vet jag nätet, där kan man ju tillochmed logga ut fån sidan och varukorgen ligger kvar dan efter. LYX!

Men ibland kan de vara jobbigt att sitta framför burken timma ut och timma in, man vill ha lite mer. Jag inspireras av tidningar, folk på fik och kataloger, tjocka kataloger. jag har den alla..ska börja gotta mig igen höstens alla måste så fort semesten börjar..



Nightie my dears.

Kommentarer
Postat av: elinor

ja det ska bli rätt skönt med lite "semester" heh förresten vilken bra blogg ud har man får liksom JÄTTE mycket inspiration ! puss

2008-07-04 @ 08:14:26
URL: http://littleellie.blogg.se/
Postat av: elinor svarar:

så lite så! hoppas på en bra fredag :) kram

2008-07-04 @ 09:24:00
URL: http://littleellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0