Utmanad!

Miia har utmanat mig. Spännande!

Regler:
- Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare. (Hinns inte!)
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
1) Jobbet,
2) Lunchen
3) Speedwayen, örnarna vann.
4) Busa med kissarna i trädgårn
5) 5 omplanteringar, jag plågar min stackars trädgård.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var väl 11 den sommarn, cyklade, badade, sov länge, kollade TV. Helt ovetandes och vad som väntade framöver..:)

Ställen du bott på?
Bott i Mariestad hela tiden. Flyttat 2ggr, helst inte mer. :)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1) Jobba mindre :p
2) Köpa en bil till sambon, eller 2.
3) Välgörenhet
4) Köpa en häst till vänninan. :)
5) Bjuda alla mina vänninor på en resa till vita stränder, paraplydrinkar och turkosa vatten.



Personer du vill veta mer om:
Många, nyfiken i en strut. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0